DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  تم زرد رنگ مخصوص ایفون این تم بسیار زیبا نمای جالبی به گوشی شما میدهد که بسیار سبک می باشد و یک تم با رنگی متفاوت گاهی اوقات لازم می باشد برای دانلود این تم زیبا از سایت تخصصی یک موبایل به ادامه مطلب بروید


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/mobile/download/4.jpg
 



ادامه مطلب ...

 تم بسیار زیبا و جذاب MacVisions 2.1 برای گوشی های آیفون می باشد که در سایت یک موبایل قرار گرفته است.این تم دارای سرعت عملکرد بسیار بالایی بوده و از کیفیت گرافیکی خوبی برخوردار می باشد.همچنین به دلیل استفاده مناسب از رنگ ها در این تم چشمان شما هرگز از خیره شدن به این تم نیز خسته نمی شود.این تم طبق استاندارد های تم های دیفالت آیفون ایجاد شده است.

تم متال برای آیفون



ادامه مطلب ...

 دو تم زیبا برای گوشی های های iphone که با نام classic در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.این تم ها بسیار ساده و شیک می باشند.و به دلیل افزایش گوشی های آیفون در دست کاربران ایرانی سایت یک موبایل تصمیم گرفته است تم های گوشی های آیفون که کمیاب نیز هستند را در سایت قرار دهد.

آیفون تم



ادامه مطلب ...

  تم زیبا و بی نظیر China Blue & white که برای گوشی های آیفون می باشد و دارای گرافیک زیبا و فوق العاده و آیکون هایی با کیفیت عالی است.شما می توانید این تم آیفون زیبا را از ادامه متن سایت یک موبایل دریافت کنید



http://dl.yekmobile.com/yekmobile/m/azar89/1/China%20Blue%20%26%20white.jpg
 



ادامه مطلب ...

  تم بسیار زیبای Red Car مخصوص گوشی های آیفون که دارای 95 آیکون بسیار زیبا و جذاب + بکگراند زیبا و باکیفیت می باشد. 

تم Red Car برای آیفون



ادامه مطلب ...

 

آیفون نام یکی از گوشی های است که با توجه به مدلهای کم خود جزو پرفروشترین گوشی های تلفن همراه در دنیا می باشد.این گوشی در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد که با توجه به قیمت بالای این گوشی آن را تهیه کرده و دوست دارند از تمام امکانات این تلفن همراه نهایت استفاده را ببرند.
سایت یک موبایل نیز برای برآورده کردن خواسته های نرم افزاری گوشی های Iphone و Ipad و Ipod و Tab های اپل اقدام به قرار دادن مجموعه پادشاه آیفون نموده است.

پادشاه آیفون :  مجموعه ای با بیش از 700 مگابایت نرم افزار,تم,والپیپر,بازی و تمام نیازهای گوشی های آیفون بصورت یک فایل فشرده سازی شده که با لینک مستقیم آماده دانلود می باشد پکی ویژه و اختصاصی که در هیچ سایت موبایل فارسی زبانی گیر نخواهید آورد.تمام موارد داخل این بسته بصورت تست شده می باشد که می توانید با خیالی آسوده از دانلود لذت ببرید.

 

بسته کامل پادشاه آیفون اختصاصی یک موبایل




ادامه مطلب ...

  تم بسیار زیبای LS Sense 1.0 که دارای رنگ آبی است و خاصیت کریستالی دارد یکی از تم های گوشی آیفون می باشد که یک تم استاندارد و حرفه می باشد.

 
تم آیفون 4 با نام LS Sense 1.0


ادامه مطلب ...

  تم زیبای Dawn Of The Horizon : میدانید که تم میشه گفت بعد از سیستم عامل و قابلیت های گوشی مهم ترین قسمت گوشی به حساب میاید . با خرید گوشی حتما بعد از چند ماه ظاهر گوشی تکراری شده و دل شمارو میزنه تم ها معمولا این ظاهر تکراری را برای شما رفع میکنند و ظاهر زیباتر مطلوب تر ایجاد میکنند . امیدوارم از این تم زیبا لذت ببرید . میتوانید این تم زیبارا از سایت بزرگ یکــــموبایل دریافت کنید

 
 



ادامه مطلب ...

  دانلود تم فانتزی آبی تیره که شما عزیزان وعلاقه مند می توانید بروی گوشی آیفون ,آیپاد ,آیپد لمسی خود نصب نموده واز تصویر زمینه گوشی خود لذت ببرید


 تصویر زمینه فانتزی با رنگ آبی تیره برای _theme iphone
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی Chromasphere v1.0.900 در این بازی شما یک گوی دارید که در هر گوشه آن سه رنگ متفاوت وجود دارد که شما در این زمین سه بعدی باید رنگ هایی که این گوی میخواهد را پیدا کنید در هر سطح بازی شما می توانید مدال طلا بدست آورید و شما برنده این بازی جالب باشید که شما می توانید این بازی را بروی سیستم عامل آیفون خود نصب کنید.


دانلود بازی آیفون Chromasphere - iphone
 



ادامه مطلب ...

 دانلود بازی نجات دوستان Wacoon Jump! - Super Land Platformer v1.8 در این بازی گروهی از دوستان شما اسیر یک هیولا بدجنس شده اند که این هیولا برای آزاد کردن آنها از شما سکه های زیادی در خواست کرده است پس شما در این زمین بسیار خطرناک و پر از مانع باید تمام سکه ها را جمع کنید تا بتوانید تمام دوستانتان را نجات دهید و با نصب این بازی بروی گوشی آیفون خود از آن لذت ببرید.


بازی نجات دوستان Wacoon Jump! - Super Land Platformer  نسخه آیفون
 



ادامه مطلب ...

 دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault v1.0 این بازی از پرطرفدارترین بازی های دنیا می باشد و همچنین این بازی از گیم پلیر و گرافیک بالایی برخوردار است که در این بازی شما باید تمام دشمنان را نابود کنید تا امتیاز های زیادی را بدست آورید و بتوانید سلاح های خود را ارتقاء دهید حالا لا نصب این بازی بروی سیستم عامل آیفون خود می توانید اعت ها خود را سرگرم کنید و از آن لذت ببرید.


دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault برای گوشی های آیفون
 



ادامه مطلب ...

  بازی پرندگان خشمگین نسخه فصل جادویی Angry Birds Seasons : Magic که برای دو سیستم عامل آندروید و آیفون هم اکنون آماده دانلود می باشد.

دارای 36 مرحله جدید و جعبه های انفجاری جدید برای جذابیت بیشتر که این بازی دیگر نیاز به هیچ توضیح اضافه ای ندارد.پس اگر اهل بازی پرندگان خشمگین هستید هم اکنون نسخه مورد نظر خود را که آیفون و آندروید می باشد را دانلود کنید و لذت ببرید.

پرندگان خشمگین فصل جادویی - Angry Birds Season : Magic اندروید و آیفون
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی پرش برای سکه Jump! Man v.1.0.0 در این بازی شا می توانید بازیکن را خودتون انتخاب کنید و بازی را شروع کنید و با پرش های بالا تمام سکه هایی که وجود دارد را جمع کنید تا بتوانید کاپ قهرمانی را بدست آورید با نصب این بازی بروی گوشی های آیفون خود از بازی لذت ببرید.


بازی آیفون پرش برای سکه Jump! Man - iphone
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی مسابقه اتومبیل رانی Nikko RC Racer 1.0.9 در این بازی شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در زمین های مختلف بازی کنید تا بتوانید امتیازهایی را بدست آورید این بازی قابل نصب بروی سیتم عامل آیفون می باشد که می توانید ساعت ها خود را سرگرم کنید.


بازی مسابقه اتومبیل رانی Nikko RC Racer نسخه آیفون
 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها